Friday, June 25, 2010

好挂住你...

唔知点解....今日好想见你...好想同你讲很多嘢...
一直搵藉口见你..讲我好饿..其实只要你话"好呀"....我真系会嚟搵你....
唔知点解..开始好挂住你...每日都会谂到你...似乎你已经便咗我生活嘅一部分..
可能你会问:真系咁钟意我??
我真系会答:系呀...真系好钟意..钟意到唔知自己要做啲乜野...
今日你问我:点解冇同你讲我唔开心??
因为我唔想因为我你唔开心...
我要你开开心心....有时好想打俾你..但系又惊你唔得闲...
有时好想好想听你把声..但系又惊冇话题讲...有时其实好想知你谂紧乜野..
其实我知我地无乜可能...你曾经话过我地嘅关系冇断过..
其实分开的确冇压力..就连我自己到咁觉得...
但系有时真系想你就系我隔离...听我倾诉...不过好似而家咁都几好..
至少妳会开心的...你开心就乜到够...成日嘻嘻哈哈嘅我..依然会系你面前笑....=)..
I'm a ordinary guy...I'll be very happy even thought you just tell me a little things to let me feel you care me...
you're my forever bear bear.....

No comments:

Post a Comment